söndag 8 juni 2008

Lite allt möjligt...

Först några kort... Ibland orkar jag inte hitta på nya idéer till varje kort så här kommer 4 studentkort som är lika, fast lite olika...




Det första kortet var ett betällningskort. Det andra var till en vän, det tredje till Bassan lillsyrra som tog studenten i torsdags och det sista är till min lillebror som tar studenten nu i veckan. Det sista kortet var också mitt 100 kort för i år!!! Får se hur många det blivit när året är slut.
Den här veckan har varit jätteskön! Jag har varit ledig sedan i torsdag och det har varit så lugnt och skönt. Känns lite som om jag fick en liten minisemester. Jag behövde det här, bara ta det lugnt, ligga lite vid stranden, kolla på film på kvällen, köpt lite nya blommor och krukor till lägenheten, stekt maaaassa köttbullar mm. Men i morgon är det tillbaka till verkligheten.
Här kommer två kort från farmors 75 års kalas. Det är på mig och mina småsystrar.


2 kommentarer:

Disab sa...

JÄTTEFINA studentkort!!!! Kul att se studentkort UTAN stämpelfigurer!

Anonym sa...

Jättefina kort! Och jättesöt du är i din nya frisyr :)