onsdag 23 juli 2008

Kalas och kort...

Det har varit lite segt de senaste dagarna. Bassan fyllde år i lördags så då var det släktkalas och party på kvällen. Alla tyckte vi hade fått det så fint i vårt vardagsrum, vilket var jätteroligt att höra!
Efter kalaset har det gått väldigt segt. Det har blivit en hel del film-tittande, minst två om dagen. En del kort har det också blivit, ska visa dom så snart "trion" är klar.

Detta kortet gjorde jag på lördagsmorgonen innan allt rullade igång. Det blev ett i turkost och ett i rosa, men jag visar bara ett. Kortet blev lite mörkt när jag fotade det, men men..

Den här stämpeln gillar jag jättemycket. Den är superenkel att måla och den är ju bara sååå söt.
, nu ska jag se om jag kan få klart resten av mina kort.

P.S Jag har vunnit (om man säger så) min första PIF!!!! Så snart kommer jag att PIFfa vidare, håll ögonen öppna D.S

1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt fint kort! Var kommer stäpeln från?? Njut av solen!

Hälsningar // Frida