söndag 2 november 2008

Helgen...

Helgen har gått i ett, mycket pysslande men inte så mycket för mig. Låter kanske lite konstigt men jag ska förklara. :) I fredags åkte jag upp till pappa för att byta till vinterdäck, lika bra att vara ute i god tid.
E och E hade novemberlov denna veckan så dom var hemma. Tänkte att de kanske ville göra några julkort så jag packade snabbt lite saker innan jag åkte. Det blev en del kort gjorda för dom, jag själv är lite seg när jag inte sitter vid mitt egna skrivbord med alla saker spridda runt omkring i ett litet organiserat kaos. Men två kort blev det, eller snarare ett, blev två likadana.


Igår kom Bella förbi. Hon har tjatat på mig i flera år att vi ska pyssla, så varför inte! Det var hennes första kortmakerigång och hon var jätteduktig, ett jättefint grattiskort till sin pappa fick hon ihop och ett bokmärke till sin mamma. Så nu är hon fast i scrappträsket!! Hon har redan planerat vart hon ska ha sin hörna hemma. :)
Två tändsticksaskar fick jag ihop. En liten nissa och en nisse, men jag visar bara nissan för dom ser likadana ut.


Nu ska jag sätta mig och se om jag kan få ihop något mer.

Kram på er alla och hoppas att helgen har varit bra!!

1 kommentar:

joggemia sa...

Kul att du hittade till mig! Det är helt ok att lifta...bara en ära. Här fanns mååånga fina askar jag kan lifta också!

Kram Mia