lördag 31 januari 2009

31 jan...

Äntligen har jag fått ihop ett kort och en LO! Igår efter Bassan och jag kollat på Lets dance och Madagaskar 2 satte jag mig vid min hörna. Kortet var kanonroligt att göra och allt bara flöt på. Det var så kul att äntligen få lite tid över till min hobby också. Från att ha all tid i världen till ingenting känns väldigt konstigt. Just nu är det bara jobba och skola som gäller. Bok efter bok ska läsas och arbete efter arbete ska skrivas. Det är jätteroligt och jag har lärt mig otroligt mycket på denna korta tid, men det går lite väl fort fram tycker jag. Redan om två veckor ska den stora rapporten vara inlämnad och veckan efter där är det examination... och innan jag kan börja med den måste jag göra klart arbetet om Vygotskij.

När jag för en gång skulle hade lite skaparflyt så passade jag på att göra en LO i morse också.


Nä, får återgå till mitt skrivande nu. Kram på er alla!

3 kommentarer:

Mya sa...

det låter som om du har mycket just nu... hoppas det går bra med allt. jag är lite off nu med skolan känner jag, denna kursen har jag slarvat med läsningen, men jag tröstar mig med att det är en 10 veckors kurs så jag har lång tid kvar att läsa :)
superfina alster du skapat, kram myamia

joggemia sa...

Fint kort men jag superdiggar din layout!! Självklart får du lifta min layout! Bara kul. =)

Kram!

Anonym sa...

enkel och supersnygg!!