lördag 7 februari 2009

7 feb...

Ja... jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Varje år säger jag att det är sista gången som jag ska titta på Melodifestivalen och nu satt jag där igen i soffan. Det här blir ju bara värre och värre för varje år som går. 2 låtar var faktiskt riktigt bra och en var ok, men resten... ja vad säger man... och det här med att ringa in! Visst ringa in en gång det är ju helt klart, två gånger nja... det fick väl gå, men nu... Ja då ska man ringa in tre!! Nu får dom väl ta och ge sig. Snart består väl hela Melodifestivalen av att ringa istället för att lyssna på låtarna.
Nä jag och Melodifestivalen = hat/kärlek

Annars är det segt här. Är genomförkyld, fast vem är inte det, och halsen är helt igenblåsig. Så mycket gjort blir det inte, knapra alvedon och bafucin, sova och försöka skriva lite. Känner att jag har absolut inte tid med detta just nu. Har en stor och viktig rapport att skriva och jag har ingen som helst ork till det. Jaja, ska inte klaga mer för det kunde ju faktiskt ha varit värre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig!
Jag slapp melodifestivalen i lördags, bara pga att jag var på scrapträff.