söndag 27 september 2009

27 sept...

I torsdags var det dags för den efterlängtade scrappträffen på jobbet. Jätteroligt var det och så duktiga dom va! Själv fick jag inte gjort någonting, fast så brukar det vara :) trivs bäst när jag sitter inne på mitt rum med alla sakerna runtomkring mig.

I helgen har det blivit en del skrivande på rapporten, tyvärr inte så mycket som jag velat men ibland måste man bara få vara också.

Igår var det Partillemässan.Det var inget som var riktigt wow tyckte jag, fast det kanske berodde på att jag inte riktigt visste vad jag ville ha. Men en del saker fick följa med mig hem i alla fall; en punch, lite band, brads, BIA saker, fyra av de nya promarksen :)

Idag har det varit kalas för farfar. Massa gott att äta blev det och jag fick till och med sålt några kort också! Inte illa det :)

Nu blir det... ja... antingen att plugga lite till (vilket jag egentligen borde göra) eller städa i scrapprummet (vilket jag också borde göra) eller kanske scrappa lite (vilket jag absolut inte alls borde göra) ...

2 kommentarer:

Marit sa...

Nu ramlade jag hit för att jag var i din tråd på Scrappiz, och vilka härliga kort du gör!

Jättekul att se, nu ska jag fortsätta titta!

Kram marit

joggemia sa...

Vad skönt att se att det finns fler än jag som inte scrappar på scrapträffar. =) I söndags fick jag gjort 1½ layout och ett halvt kort...på 8 timmar!! En del kommer hem med 5-10 layouter...går de ens på toan den dagen?! =)

Kram!

PS. Förstår att du fick kort sålda...de är ju så fina!!