fredag 19 mars 2010

19 mars...

Trots en grå och trist dag har det hänt en hel del roliga saker!
  • Jag har fått tillbaka min mobil! Tyvärr fanns verken musiken eller bilderna kvar, men det gör inte så mycket då det alltid går att fixa.
  • Har fått en postavi att mina saker från Designat har kommit!
  • Blev väldigt överraskad när jag kollade på mailen idag då jag fick se att självaste Kari Pape hade skrivit till mig! Skrev ju för ett tag sen om en kanonbra bok som hon har skrivit och som jag varmt rekommenderar till alla som arbetar inom barnomsorgen att läsa.
  • Sist men absolut inte minst; The Ark ska spela på Liseberg i år!!!! Gissa vem som kommer att vara där?! :)


1 kommentar:

joggemia sa...

Vad härligt det är att läsa om andras "glädjor"! Den där boken blir jag lite sugen på. =)

kram!