onsdag 13 oktober 2010

13 Okt...

Det är knappt att jag vågar säga något... Men det verkar som att scrapsuget börjar komma tillbaka. Sakta, men säkert :) Igår började jag rota lite smått bland alla julsakerna och när jag va på ÖB köpte jag på mig några tändsticksaskar. Tänkte att det kan ju alltid vara bra att ha. Så igår kväll när jag satte mig vid skrivbordet så tänkte jag; plugga eller scrappa? Det blev scrappa och det blev en ask gjord! Och nu idag blev det en till! Fast nu kanske jag ska sätta mig och plugga lite :)

1 kommentar:

Anette sa...

Åh, va kul! Och det måste kännas jättebra att det är på väg tillbaka :)
Så glad för din skull!

Själv sitter jag med en hög papper och fixar julkort. Har hela 35 stycken beställda från olika håll & kanter.
Jag har att göra med andra ord... ;)


Kram kram