söndag 17 juli 2011

17 Juli...

Här kommer ett gäng med födelsedagstags som jag har hållit på med nu ett tag. Själv upplägget är mycket enkelt men jag måste säga att jag gillar dom starkt :) Är inne i en less is more period och jag måste säga att det är väldigt skönt. Som jag sagt tidigare så är ju ett stort fan av Tha Greeting Farm-stämplarna, så efter examen köpte jag på mig ett ark som en liten present till mig själv. I någon månader har de enbart legat men nu i veckan åkte de fram och tillsammans med symaskinen ( mamma, lycka till med att få den tillbaka :) ), stickers, lite knappar, blingbling och häftkuddar så blev resultatet såhär:



7 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Heeej! :D Tack för din goa kommentar! Så roligt att du hittat till min blogg! :D Supersnygga tags! Håller med om att "less is more" många gånger! Det där arket med stämplar är jag sugen på också... blev ju inte mindre sugen efter dina fina tags direkt... ;) Symaskinen är jag helt fast vid också! Blir som en snygg detalj samtidigt som kortet känns mer "arbetat".. :) Ha en fortsatt fin söndag! Kram!

Maiden sa...

Superläckra tags!!!
Kram

Carina Lindholm sa...

wow! ursnygga tags! Tack så jätte mycket för din fina kommentar i min blogg. självklart får du lägga till mig i din lista, jag tycket det bara är roligt när nån gillar det jag gör :)

Linnea sa...

Jättesnygga tags!! Sömmen ger verkligen det lilla extra.

Petra/Paradise sa...

Urmysiga tags du gjort!
Diggar dem skarpt allesammans! :D
Fint med de sydda kanterna runt om också :)


Krma Petra

Millanspyssel.wordpress.com sa...

Hej & tack för din värmande kommentar hos mig. Jag gillar dina tags massor!! Du är superduktig på enklelt men välarbetat. GRATTIS till din examen förresten, märker att det var ett tag sedan jag var hos dig. Ha en skön sommar!

Anette sa...

Såååå fina!
the Greeting Farm gör verkligen användbara stämplar, tycker jag med :)
Allt från ullegull-söta till riktigt tuffa...


Kram
Anette