fredag 7 februari 2014

Smile...

Under februari månad sponsras vi i SWE med material från en scrapaffär som heter En Liten Butik. Det var ett jättefint paket fylld med diverse scrapsaker som damp ner i brevlådan för en vecka sedan :) I tisdags visade jag mitt första kort i SWE-bloggen som jag gjort utav sponsormaterialet. Sedan något år tillbaka har jag varit en riktigt sucker för färgen turkos, så tänk vad glad jag vart när jag hittade ett helt turkost papper med sicksackmönster på i mitt sponsorkit! Tillsammans med ett av de fina PL-korten som också låg i paketet fick jag hop det här kortet. PL-kort kan ju faktiskt användas till så mycket mer än enbart i ett album. Just det här kortet tyckte jag passade riktigt bra nu när alla hjärtans-dag närmar sig. Ett hjärta-kort i lite fräckare stil :)

Inga kommentarer: