måndag 13 juli 2015

Skisser...

Äntligen har jag tagit tag i min skisshög som legat här i en bok på bordet i evigheter. Rensat och omorganiserat till en liten inspirationspärm som jag tror kommer fungera mycket bättre än den senaste lösningen. Känns så skönt att få gjort det och att kunna stryka ett sträck över den punkten på min göra-lista :)

Har även gjort två nya sidor här i bloggen för mina skisser, en för kort och en för LO. Bara att gå in och kika, tanken är att jag också kommer fylla på allteftersom. Skulle du hitta någon skiss som inspirerar dig är det fritt fram att tolka och skapa utifrån den :) Enda önskan som jag har är att du skriver att det är min skiss och gärna länkar tillbaka hit om du publicerar den i sociala medier någonstans. Jag skulle också bli extra glad om du lämnade en kommentar här så jag får ta del av det vackra du skapat!

Inga kommentarer: