söndag 11 maj 2008

Nu får det faktisk räcka...

När detta är över ska jag göra något bara för mig! Visst det är olika för olika människor det har jag ju förstått, men det är inte roligt längre. Var hos tandläkaren idag och han tog bort de som var kvar av stygnen och la i en bedövningstuss som skulle hjälpa till lite... visst, den hjälpte väl i någon timme sedan kom dunkandet tillbaka. Osså ska jag jobba i morgon, vet det katten hur det ska gå men man får ju bara vara hemma i en vecka så det finns ju inte så mycket jag kan göra åt det. Jag får väl fjäska lite med de små barnen så att dom tar hand om fröken. Men de brukar dom vara dom små goingarna!

Någon som har nån bra idé vad jag kan belöna mig med när allt detta är över?? Funderade lite på att köpa några stämplar eller nått klädesplagg... osså måste jag bara gå ut och parta, dansa!

Två kort har det faktisk blivit. Igår klarnade det lite i huvudet så då var det bara att passa på medans det hängde med. Det va så roligt!!! Poppes har en kortskiss utmaning i deras blogg som jag har gått och funderat över och så här blev det:



De andra kortet får jag visa lite senare, det blev precis klart och ligger på torkning. , nu ska jag försöka gå o sova lite, ska ju upp tidigt i morronbitti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för vänliga ord inne på min blogg! Här fanns mycket finat att inspireras av oxå.

Anonym sa...

Jättefint kort =D
Stygn i munnen?? *iiiiih* jag hatar tandläkaren... har du dragit någon tand??
Jag tycker du är värd både kläder och stämplar efter en sån upplevelse! ;P