onsdag 1 oktober 2008

Mycket...

Nu har skolan börjat och jag känner mig lite smått stressad. I fredags var första dagen och det var väldigt mycket. Vi fick våra valideringuppgifter vilket innebär att jag ska nu på fyra veckor validera bort 45-60 hp. Uppgifterna är ganska stora för att bara ha fyra veckor på sig tycker jag, det handlar mycket om mina tankar, koppla till läroplanen mm.
I morgon slutar jag tidigt i från jobbet så då har jag halva torsdagen fram tills på söndag kväll att skriva. Får väl slänga ut Bassan från lägenheten och låsa in mig i lillarummet. Bara ett litet problem... alla scrapbookingsaker ligger ju här! Måste städa undan dom först.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur det är att ha fullt upp .. jag har med såååå mycket i skolan att jag håller å att tappa kontrollen och ge upp snart käns det som ibland!! :(

Mya sa...

ja scrapsakerna är ett stort lockbete. lycka till , kram