söndag 8 mars 2009

8 mars...

Igår var jag och mamma på mässa! När vi kom dit vid ett tiden var det helt fullsmockat, det vara bara attarmbåga sig fram. Men efter fikat vid tre så blev det mycket lugnare och då kände jag att shoppingsuget och inspirationen växte. Vid Forma Hantverk hittade vi så söta små kycklingar så till och med mamma gick igång. Hon ska faktiskt komma hit och göra egna påskkort i år, får se om jag kanske får ihop några också. Efter det stod det påsk i mammas och min panna och vi sprang runt som tokar och letade efter påsksaker. Bildmålarna hade världens fräckaste hönor, men det var så klart slut. Så det var bara att beställa när jag kom hem :) Lite mönstrat papper blev det också. Ser nu att jag har kommit in i en period med lite gladare papper och inte så mycket mönster utan mer prickigt, rutit, randigt mm. Det blev så klart en heeeeel del cardstock också. Inte för att jag har brist på det, har redan packat mina två tidskriftsamlare till max, men vaddå... :)


Nu ska jag lämna in mitt arbete till skolan och sätta tänderna i papprena!

Inga kommentarer: