fredag 1 maj 2009

1 maj...

Då var vi inne i maj då. Vilken kanondag det har varit idag, jag syftar då på värdet :) resten kan ju diskuteras. Har ju börjat min tredje kurs, än så länge har den bara varit lite flummig. Borde egentligen börja på mina uppgifter och läsa lite böcker. Känner att det hänger lite över mig men ibland måste man bara få va också.
Idag har jag hunnit med några kort, städat på balkongen och satt ut våra nya stolar, så nu kan sommaren komma! Fick till och med en stund över att provsitta en av stolarna och fick lite sol på näsan. Har även gått min första fajt med en geting idag, en muterad och väldigt envis sådan! Skulle tanka bilen när han plötsligt fick för sig att ge sig på mig. Som tur var var det bara jag som tankade men jag tror nog att de som övervakar stället fick sig ett gott skratt, men det kan jag bjuda på :)

Inga kommentarer: