lördag 30 maj 2009

30 maj...

Allt går just nu i en väldig fart tycker jag, men det är väl så när sommaren närmar sig. Det är mycket som skas göra på jobbet; planera för nya barn, planera för barnen som ska sluta, gårdsfest, midsommar, skolbarnsfest, drop-in för de nya barnen, föräldramöte bla bla bla... Med skolan är jag inne på slutspurten och jag vet inte ens vad det é som jag håller på med. När kursen började kom vi överens med läraren att vi själva kunde få välja när vi skulle lämna in våra uppgifter. Det var ju i och för sig bra, med tanke på att vi hade hur mycket som helst. Samtidigt är det lite sådär, har legat ganska så mycket efter känner jag. Men igår fick jag ihop uppgift 2 så nu är det bara rapporten, två litteraturseminarium och två responser kvar att göra... *suck* Längtar tills den 12 juni då examinationen av denna kursen är för sedan är det SEMESTER!!! Känner att jag verkligen behöver ha det nu.

På scrap/kortfronten ligger det lite lågt just nu, men ett studentkort har det blivit. :) Namnet är i chip-board, så varför det ser lite konstigt ut är för skolens skuggor. Visar även hur kortet blev inuti. Dom svarta duttarna är inte med på kortet, utan det är från mitt smutsiga fönster... En sak om ska läggas till listan för i sommar; tvätta fönstrena!

Inga kommentarer: