lördag 28 augusti 2010

28 Aug...

Äntligen är idéskissen inlämnad! Fick fram ett syfte och en frågeställning och det känns som att det blev ganska så bra. Men det är ingen idé att hoppa högt än, får vänta tills på fredag då det är examinationsdags och dommen kommer :)

Hösten närmar sig med stormsteg känns det som och jag måste erkänna att det känns ganska bra. Tycker om hösten. Gillar att få bylta på sig en massa mysiga kläder, stövlarna får äntligen plockas fram, kvällarna bli mörkare och man får tända en massa ljus och drick te.

Något som står på shoppinglistan denna höst är:
  • En skinnjacka
  • En väska
  • Ett par gummistövlar

Skinnjackan är redan köpt då jag hittade en skitsnygg igår när mamma och jag var ute och shoppade. Då gäller det bara att hitta en väska och ett par gummistövlar så är jag redo för hösten :)

Måste bara också få säga att jättetack till alla er som besöker min blogg och tar er tid att lämna sådana underbara kommentarer! Hoppas att ni alla får en skön lördag!

1 kommentar:

Nenne sa...

Hur går det med uppsatsen? har du fått klartecken på din idéskiss?

Jag har något till dig i min blogg!

Kram!