fredag 2 mars 2012

2 Mars...

Shit va glad jag é just nu! En tung sten lyftes från axlarna, ibland är livet bara så jäkla bra! Har ett tag nu haft en orange motorlampa som lyst lite till och från på panelen i bilen. I morse när jag startade bilen så tändes lampan helt och det lät lite skrapigt från motorn :( Skit tänkte jag eftersom nybilsgarantin gick ut för lite mer än en månad sedan. Åkte till verkstaden efter jobbet och väntade mig det värsta. Fick reda på att det va tändstifsspolarna, vilket inte säger mig så mycket... Skit igen tänkte jag och såg alla tusenlapparna bara rulla iväg. Men tänk! Tydligen så finns det något som heter avgasgaranti som förhoppningsvis skulle täcka kostnaderna och om inte annars så skulle det gå på något som hette Good Will! Så det ända som jag behövde betala är bensinen på lånebilen!!!! Så nu kan jag andas ut och njuta av helgen :)

Inga kommentarer: