torsdag 17 maj 2012

17 Maj

Himlen är blågrå och regnet har precis slutat att störta ner, men vad gör det då jag har fyra dagars ledighet framför mig! Då kan det bannemig få regna hur mycket det vill idag :)

I onsdags var det kortskapande som gällde inne hos SWE och den här gången skulle det liftas. Denna gången hade vi fått äran att lifta ett kort av en tjej som är en stor inspirationskälla för mig, nämnligen Muffin. Har du inte gjort ett besök i hennes blogg gör det nu! Muffin är en grym kortmakare och jag tokgillar verkligen hennes otroligt fina och färgsprakande kort. Hon är även galet grym på att färglägga motiv. Själv blev inte mitt kort lika färgglatt som Muffins utan det som jag inspirerades mest från hennes kort den här gången var själv upplägget. 

2 kommentarer:

Muffin sa...

Tusen tack för dina fina kommentarer inne hos mig och dina snälla ord här, du är för go! Härligt att du har kommit igång igen, jag har som sagt saknat dina ursnygga, stilrena alster. Keep 'em coming! :D
Älskar ditt ugglekort, helt kanon!
KRAAAM!

.::CaRiN::. sa...

HalloJ! :D Vilket underbart UggLekort! :D Jordnära och fina färger! Ugglan är ju för söt! Bra lift av Muffins kort också! :) Ha en skön ledighet med massor av pyssel! Själv jobbar jag imorgon men det gör ju inget när det snart är helg igen! :) Kram!