onsdag 1 augusti 2012

1 Aug

Då går vi in i augusti månad och nu återstår det bara fyra dagar kvar på semestern, sedan är det tillbaka till jobbet och alla rutiner som medföljer. Men än så länge ska jag njuta av de dagar som är kvar. I går fick jag besök av yngsta lillasyster och hon stannade ända tills idag. Det var riktigt kul att ha henne här :) Det blev en del shopping, ett besök till lille/storebror och filmmys på kväll. Självklart scrappades det också, hon är riktigt duktig lillasyster superfina kort fick hon ihop.

Kom på att jag glömt visa ett kort som jag gjorde till SWEs färgtema för v.28. Det skulle då skapas i toner av sandfärgat, orange och beige. Tänkte då direkt på att jag ville göra ett kort med en av mina "stenåldersstämplar". Superdiggar verkligen den här stämpeln, hon är ju bara så cool :)

Inga kommentarer: