torsdag 6 mars 2014

Stjärninspiration...

Under februari månad skapade några tjejer, inklusive jag, av material från En liten butik. Hela sex kort fick jag ihop!!! Inte illa för att vara mig, snigelscrapparen nummer ett :) Ett kort har jag redan visat och här kommer ytterligare två inspirerade utav de härliga chipboard-stjärnorna jag fick med i paketet. Först ut är ett kort i, enligt mitt tycke, en härlig färgkombo; turkost och orange :) Det underbara turkosa pappret som jag fastnade för sist fick även vara med på det här kortet tillsammans med ett turkost PL-kort, stjärnan och några dots.



Mitt andra kort går lite i samma stil som det första, blev så inspirerad att det fick bli ytterligare ett :) Den här gången med två PL-kort i ytterligare en favoritkombo; turkost och rött!!!



För att se vad de andra tjejerna skapade kila bort till SWE och ta en titt :)

Inga kommentarer: