söndag 26 juli 2009

26 juli...

Igår släppte mitt hjärnsläpp som jag har haft den senaste veckan. På bara några timmar fick jag ihop hela sju kort!!! Det måste vara ett rekord för mig, för annars kan bara ett kort ta någon timme, är inte den snabbaste så att säga. :)

Papper från October Afternoon. Stämplar: Tingtura, Inkido och Akrivet.

Det sista kortet har jag inte "skrivit" något på för att jag väntar på ett par stämplar från scrappakalja, hoppas att dom kommer i morgon. Är så sugen att pyssla ihop något med de underbara textstämplarna!

Igår blev det en sväng till Liseberg också, pappa och co var där. Det var riktigt mycket med folk så det blev inte så mycket spelande på hjulen. Fast det var nog ganska bra ändå :)

Nu blir det till att äta frukost och sedan kanske lite mer kortskapande, vem vet!

4 kommentarer:

bella sa...

Va fina kort! :) Vart har du köpt blommorna? Eller har du gjort dem själv? Puss!

Anonym sa...

Gud vilka fina enkla kort du har gjort!

Marie Glader sa...

Härliga kort i fina färger!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Tjingeling! Och tack för ditt trevliga besök i bloggen!

Fastnade här en stund och kikade igenom dina alster - såååååå snygga & fina!

Dessa senaste korten är grymt häftiga med sin stilrena och coola stil!

På återseende hoppas jag!
Ha de gott!
Kram /Angelica