fredag 30 april 2010

30 april...

Examination idag och semester nästa. Underbart! Var jättenervös inför examinationen idag men det gick väldigt bra. Fick ett mail från examinatorn för en stund sedan där han berättade att alla i gruppen var godkända på den muntliga delen så då återstår bara domen på hemtentan som kommer inom två veckor. Hoppas, hoppas, hoppas. :) Nu är det semester som gäller för min del. Det var varit väldigt mycket under en ganska lång period nu så nu kände jag att jag behöver ha en paus. Under denna veckan ska jag städa, röja, plocka ner alla julsaker (jo, ni läste rätt) och förbereda inför den nya kursen, men framför allt så ska jag vila, andas och bara vara och scrappa så klart :)

Valborgfirande för mig blir med pizza, Avatar och kanske någon bacardi. Hur ska ni fira?

Inga kommentarer: