torsdag 1 april 2010

1 April...

Då var äntligen scraphörnan klar! Det har tagit sin lilla tid men det var det värt :) Här kan ni se hur min förra hörna såg ut och som ni ser så har det hänt en hel del.


Det var min hörna det :) Har bara en del små saker kvar att fixa men i helhet är det klart. Bandförvaringen har jag snott rakt av Myamia då jag tyckte att den var så super bra. Mapparna med de mönstrade pappren fick in riktigt plats vid skrivbordet, så just nu står de i en av facken på expeditbokyllan som också har fått flytta in i rummet. Nu återstår det bara en sak till, att inviga den nya hörnan!

5 kommentarer:

Anonym sa...

så jättefint du har fått det:)
Pysslica

Mya sa...

superfint och inspirerande. :)

joggemia sa...

Ja det må jag säga, vilken skillnad! Fint blev det...ljust och lättöverskådligt. Så invig den nu. Vill se några nya kort! =)

Kram!

Anette sa...

Shit Johanna, vilken härlig hörna!

Blir superinspirerad till att fixa en fin och organiserad hörna sen när jag får "eget" pysselrum... ;o)


Kram

Mathilde sa...

Åh vad härligt! Alltid så himla inspirerande att se andras scraphörnor!
Kram på dig