torsdag 25 augusti 2011

25 Aug...

Atjo, host och snörvel... Fan va det här suger! Känns som att en ångvält har kört över mig. Jävla skit. Om en och en halv timme spelar The Ark och vart är jag? Jo, hemma :( Usch vad det här suger. Har sett fram emot deras spelning jättelänge och så kan jag inte ens gå. Skit! Och inte nog med att jag inte får se The Ark så måste jag ju också ställa in tjejkvällen på lördag :( Sedan såg även jag att de hade flyttat The Mentalist från tisdagar klockan 21 till onsdagar klockan 22! Va fan va det där liksom??!! Nä, nu går jag och drar täcker över mig...

1 kommentar:

Anette sa...

Usch o fy :( Inte roligt att vara sjuk.
Har ju själv gått med trist hosta i tre år, men som de nu ska se om de kan få bukt med. Ska på lungröntgen nästa vecka så... *hoppas, hoppas*

Och att missa the Ark var ju ingen hit heller :( Stackare...

Hoppas du kryar på dej snart :)


Kram
Anette