torsdag 4 augusti 2011

4 Aug...

För någon vecka sedan fick jag ett paket på posten, det var i från Buzzador. Att vara en buzzador innebär att man får möjlighet att delta i olika kampanjer där man får testa olika produkter eller tjänster som finns ute på marknaden. Som en buzzador är det min uppgift att buzza vidare om produkten till personer i min omgvivning och att ta reda på vad de tycker om varan. Den här gången har jag fått chansen att få pröva Doves nya intensivbalsam Dove Intense Repair Express Intensivbalsam!

Doves nya Intense Repair Express Intensivbalsam är ett djupverkande balsam med inpackning inuti som ger en intensiv reparerande effekt åt skadat hår. Intensivblasamet reparerar håret samt motverkar kluvna hårtoppar och att håret ska gå av. Resultatet är ett mjukare och starkare hår som är återfuktande på djupet.


Efter att ha prövat intensivbalsamet nu i en vecka måste jag erkänna att balsamet än så länge får tummen upp av mig. Tycker inte att jag har provat balsamet tillräcklig länge för att kunna ge ett fullständigt omdömme men hitills är jag positiv till resultatet. Skulle också gärna vilja prova balsamet tillsammans med shampot för att få maximal effekt, men det får bli lite senare. Än så länge så känns håret i alla fall väldigt mjuk och det ser friskt och glansigt ut. Ett stort plus är även att håret lätt går att reda ut, både efter tvättning men även efter en dag i vind och blåst. Balsamet luktar även väldigt gott vilket också är ett plus :)

Skulle du också vilja bli en buzzador? Klicka HÄR för att läsa mer om Buzzador och hur du kan bli en Buzzador, det är helt gratis!

Inga kommentarer: