söndag 7 augusti 2011

7 Aug...

Då var semestern slut för det här året och det är dags att börja jobba i morgon igen. Känns lite blandat måste jag erkänna, skönt att vara hemma och bara få vara men samtidigt känns det bra att få komma tillbaka till det dagliga och få lite rutiner. Detta året har det verkligen varit semester. Vila och ladda batterierna har stått högst upp på pallen. Inget grubblande över någon skola och jag har knappt funderat över jobbet någonting, har tankarna smugit sig på har jag snabbt stängt dörren igen. Förutom vila har det förekommit en hel del städning, röjning och rensning. Har även gjort en hel del fynd i sommar så som: ny matta till köket, en stereo till vardagsrummet, en munktröja från replay, en klänning från desigual, jättefina sagaform-te-muggar, sänglakan, sminksaker och lite annat smått och gott. Fick även köpt mig den efterlängtade systemkameran som jag sparat till i lite mer än två år!

Nu är det dags för sängen och hoppas på att jag somnar snabbt. Tycker alltid att det är svårt att somna kvällen innan första arbetsdagen efter semestern, som tur är så är jag i alla fall sen i morgon. Ska bli kul att få träffa alla små knoddisarna och se hur stora de har blivit under sommaren :) Ser faktiskt riktig fram emot den här hösten!

Inga kommentarer: