torsdag 27 oktober 2011

27 Okt...

Trött, tröttare, tröttast. Det är jag just nu. Den här veckan har varit redigt seg. Känner att jag inte riktigt är i form ännu och just nu tar allt emot. Tur att det bra en dag kvar innan helg! Och som grädde på moset får vi ju faktiskt tillbaka en hel timme denna helgen också. Inte helt fel :) Kom ihåg i våras när klockan vreds fram och vi förlorade en timme. Satt då och skrev examensarbete, kan ju säga att jag verkligen behövde den timmen då.

Någon som ska göra nått speciellt nu till helgen?? Själv får det bli en liten shoppingtur i alla fall. Är i stort behov av mascara, puder och något mer som jag inte kommer på nu. Nä, dags att dra täcket över huvudet så jag orkar upp i morgon när klockan ringer vid halv fem. Det enda positiva med att börja tidigt är att man faktiskt också slutar tidigt :)

1 kommentar:

Anette sa...

Det här med att vara trött känner jag igen. Känner mig sån mest hela tiden faktiskt.
Måste vara hösten...

Jag som annars gillar hösten; man får äntligen ta på sig stickade tjocka tröjor, går man ut är det nästintill obligatoriskt med mössa och vantar (mysigt), och inomhus kan man itne vistas utan att tända en massa härliga levande ljus ♥ *me like*

Men det här regnandet och allmänt gråa vädret gör att man inte känner för nånting :(

Helst skulle jag vilja dra täcket över mig och återvända lagom till jul ;)

Hoppas du hittade det du sökte på din shoppingtur :)


kram
Anette