fredag 1 augusti 2008

Fredag igen...

Då var det fredag igen. Mamma och jag har varit och solat lite idag så nu är jag ganska lik en tomat i färgen. Men det var ju faktiskt sista soladagen på semestern, som det vädermässigt ser ut just nu. När vi hade solat klart åkte vi in till Scrapbook etc för att shoppa lite. Dom hade 7-års jubileum så vi passade på att köpa två album. Ett till mig och ett till lillbrosan som han ska ha på sitt boende. Tänkte att jag skulle försöka mig på detta med LOs.

Så nu sitter jag här för första gången på många dagar och gör klart några kort. Det har ju varit så varmt så hjärnan har degat ihop sig och inte alls varit i pysselform. Trots värmen i rummet just nu så går det faktiskt ganska bra. Har precis slagit i sista öljettern (dom svarta som jag saknade, men köpte nu idag) i ett kort. Vet inte riktigt vad grannarna tycker om detta bankade men det får jag väl reda på i morgon då.

Ska väl återgå till mina kort och kanske efter det ger jag mig på en LO.

Inga kommentarer: