måndag 4 augusti 2008

Tack, Tack, Tack!

Först vill jag bara säga tack så jättemycket för alla goa kommentarer om min första LO, det var så roligt att läsa och jag blev så glad!!!

Idag var det första dagen på jobbet efter semestern, lite segt att ta sig ur sängen i morse men det gick. Det var bara fyra barn idag så det var en riktigt mjukstart. Även att vi hade en del städ och fixa i ordning saker kvar så kunde jag bara tänka på en sak "Jag vill hem och börja på min femte LO!"
Som tur va gick dagen ganska snabb så nu sitter jag äntligen här igen. Måste bara blogga lite innan jag börjar.

Dom första två är väldigt lika varandra. I och med att jag gör ett album till Johan och ett till mig så blir det samma kort ibland.


Nu ska jag fortsätta med Johans studentkort. Papprena tog ju slut så mamma var snäll och åkte in till Arkivet och köpte några till.

Måste bara också säga att det är inte helt lätt att fotografera en LO.

Inga kommentarer: