tisdag 5 augusti 2008

Vilken dag...

Vaknade av att jag hoppade en meter upp i luften, första tanken var att jag hade försovit mig. Långt bort hör jag ett ljud och när jag äntligen kommit på vad det var märkte jag att jag inte hade försovit mig. Det var ju alarmet på mobilen, halv fem var klockan. Seg i hela kroppen gick jag upp och dagen började.

Kan man vara allergiska i mot att jobba? :) Jag tror att jag är det. Två dagar har gått och jag är helt slut. Huvudet känns som ett bowlingklot, i benen känns det som jag sprungit ett maratonlopp och resten av kroppen ska jag inte ens tala om. Fast det är väl så här det ska vara första veckan.

När jag kom hem så stupade jag i sängen och sov i en och en halv timme. Upp och laga mat, byta kläder och dra borsten genom håret sedan kom mamma och hämtade mig. Vi skulle nämligen till Liseberg och kolla på Uggla!

Träffade faste, kusin och en granne till dom där inne. Vi stod ganska långt fram så man såg väldigt bra, det hjälper ju också att man är 1,78. Gu va bra han va! Fast det var några låtar som jag saknade men så är det väl alltid.

Innan vi gick hem vann mamma en stjärnvinst med mars, twix, snickers mm. Jag vann ingenting, det är nog ingen bra spelår för mig i år.

Nu ska jag stupa i säng och sova några timmar innan jag ska upp och jobba igen. hur långt är det kvar till julledigheten?

Inga kommentarer: