lördag 29 augusti 2009

29 aug...

Lördag... igen... Var det inte lördag precis?? Nu tycker jag att veckorna travar iväg lite för fort. Idag har varit en liten seg-dag. Har suttit och försökt få ihop lite kort :) Har så mycket idéer om kort, bokmärken, böcker, LOs mm som jag vill göra, vilket gör att jag inte får gjort något. Men, det är bara att skriva upp allt och ta en sak i sänder. Idag har jag också varit på apoteket och laddat upp med två förpackningar med ipren (kan ju börja med de i allafall), corsodyl och en liten pet-tandborste för på måndag åker den... den andra visdomstanden *suck* måste erkänna att jag är ett vrak just nu. Försöker hela tiden att tänka att "nej, detta är på måndag, inte nu", men det går inte så bra. Nä, usch, får ta och skapa lite nu istället. Det verkar vara det enda sättet att hålla tankarna borta på. Hoppas ni får en mysig lördag allihopa! Ikväll är det Sommarkrysset med Ledin, Stenmarck, Alcazar och Markoolio! Tror faktiskt att det kan bli riktigt bra, sedan är det ju Måns som ska vara programledare och bara det är ju inte helt fy skam ;)


(Ett sedelfacks-kort. Remsan med fjärilen på dra man av och
öppnar locket och där inne finns ett fack att lägga sedlar i. )

3 kommentarer:

Mathilde sa...

Men! Det blev ju jättefint!!! Ta ett kort/projekt i taget!Du gör ju tok-snygga saker, låt det ta den tid det tar!
Kram på dig!!!

Mya sa...

skitsnyggt!!!
jag har oxå en period nu där jag vill göra allt... istället gör jag inget... bra taktik va ;) kram

Anette sa...

åh, jag blir så inspirerad varje gång jag kikar in hos dig.

såg förretsen att ett av dina kort nu är med i bannern/headern på scrappiz. va roligt! grattis!

kram