måndag 3 augusti 2009

3 aug...

Sju ringde väckarklockan i morse... Då var semestern över, dags att jobba. Regnet öste ner och jag undrade var katten sommaren var. Det är inte sommar, det är höst. Kallt som attan var det också och klibbigt.

Helt ok att komma tillbaka till jobbet. Fick massa gosiga kramar av barnen, det gör fröken glad :) Tråkigt nog fick en jättego kollega sluta innan sommaren och det var mycket tomt utan henne idag. Men vad kan man göra, det är bara blicka framåt.

På kort- och scrap-fronten ser det ganska segt ut. Hade ju en rapport som jag skjutit på hela sommaren, så slutet av förra veckan samt helgen bestod av att skriva klart den. Nu är den klar och det känns jäkligt skönt! Har bara en respons kvar att skriva också, allt ska vara inne på fredag. Sedan kan jag andas ut några dagar sedan blir det att ta nya tag då kurs nummer fyra börjar nästa fredag.

Hm... jo, jag bjuder på en låt idag igen :) Ända sedan den här låten kom har den legat i min favorit topp 10 lista.

Inga kommentarer: