fredag 12 juni 2009

12 juni...

Äntligen är examinationen över!!! Det var ju i och för sig bara på ett manus så uppsattsen är ju inte på långa vägar klar än, men den ska inte vara färdig förrens 7 augusti så jag har ju ett tag på mig. Känns så skönt att kunna släppa skolan för ett litet tag, att inte känna pressen med att inte få klart alla uppgifter till inlämningsdatumena. Nu ska jag bara vara och ta dagen som kommer! I morgon har jag lovat Bassan att vi ska gå och köpa lite kläder till honom. Herregud, kommer inte ens ihåg när jag var ute i affärer på en lördag senast. På tal om att göra saker... Någon som tycker att jag borde städa lite?? :) Så här ser det ut i min hörna just nu. Skolsaker blandat med alla scrapsaker, det konstiga är att i all denna röra vet jag precis vart allt ligger. Nä, nu ska det städas, äntligen har jag tid för detta!

Inga kommentarer: