fredag 19 juni 2009

19 juni...

Mina första BIA-böcker!!!



Om ni inte har prova detta så gör det, för det är hur kul som helst!!! Har känt på den sista tiden att jag har varit lite nere i en svacka när det gäller scrappandet, har inte riktigt blivit helt nöjd med det som jag gjort. Men dessa två böcker är jag kononnöjd med! Det blev lite småmiss med hålen på den sista och jag tog för mycket papper i mellan på den första, men vaddå, man lär sig. :) Oj, såg att jag glömt ett bindestreck också... Måste fråga en lite sak: Ni som gör anteckningsböcker, vad använder ni för papper i mitten som man kan skriva på??

Hoppas att ni alla för en kanon midsommar! Själv ska jag bara ta det lugnt (kanske blir det en tripp till ÖB för att köpa mer papper så jag kan göra en till bok) och sedan blir det att äta god midsommarmiddag med Bassan. Kram på er alla!

Inga kommentarer: