lördag 20 juni 2009

20 juni...

Det här med förvaringar, få ordning på alla saker, det är inte helt lätt. Gjorde en rejäl städning förra helgen och nu håller jag på att få ordning på alla lådor och förvaringar. Skulle vilja åka till Ikea och köpa ett nytt skrivbord, ett stort vitt!!! En massa hyllor och annat. Det hade varit något :) Men ibland får man faktiskt ta och nöja sig med vad man har och göra det bästa av situationen. Så det här har jag kommit fram till:
  • väcka Bassan så han kan skruva upp tavel-listen.
  • åka till Maxi och köpa en ny pärm och några till fotoplastfickor.
  • åka till Ikea (får bli i morgon) och köpa några små glasburkar till mina knappar.

Någon som har något bra tips på hur man kan förvara Owires till BIAn??

Nu på morgonen har jag också tagit tag i att bränna över alla kort som jag har på datan på cd-skivor. Har i och för sig en extra hårddisk där allt också ligger, men det är nog bäst att ta det säkra före det osäkra, men vet ju aldrig. Nä, nu ska jag gå och väcka Bassan!

Inga kommentarer: