lördag 6 juni 2009

6 juni...

Då har vi bott i vår lägenhet i tre år, 060606 flyttade vi in. Herregud vad tiden går fort. Kom ihåg att på den tiden då var det sommar i juni...

Idag har Bassan varit på Liseberg med sin mamma och sina bröder. Tack och lov blev det inga vinster den här gången, det räckte och blev över från förra. Anledningen till att han åkte dit var så att jag skulle få lite lugn och ro till att skriva. Håller på med den sista rapporten innan det blir semester. Tror ni att det blev något skrivande :) nja... några rader kanske. Har lite hjärnsläpp just nu så jag tog en paus och satte mig framför tv:n. Så nu efter fyra filmer, The gameplan, Spy game, Sprängaren och Wallanders nya, har jag faktiskt fått ihop nästan en sida. Nä, får fortsätta nu. Har bara sex sidor kvar och det ska vara inlämnat på måndag... Ja, jag och planering...

1 kommentar:

Mya sa...

ja visst är det hopplöst. ändå vet man ju att det är så härligt när det väl är inlämnat... :)