fredag 12 oktober 2012

12 Okt

Fredag igen :) Har precis varit nere på vårdcentralen för att kolla till snittet i naveln. Det hade inte blivit värre men fortfarande ändå lokalt rött, såsigt och flagigt. Ingen antibiotika än så länge utan vi skulle försöka med att lufta så mycket det går och sedan tvätta rent med asollösning morgon och kväll istället... Och detta ska jag nu göra själv... usch, blä och fy säger jag. Men det är väl bara att bita ihop och få det gjort så hoppas jag att det vänder fort som attan. Återbesök nästa fredag igen så tills dess fortsätter jag att hålla tummarna så det inte blir mer inflammerat. Nu är det dags åka till apoteket och införskaffa lite saker, lika bra att göra det nu innan det bli för mycket folk. Sedan blir det nog en riktigt degdag idag. Känner att jag har sovit alldeles för lite de senaste dagarna och gårdagens besök på jobbet tog rejält på krafterna, men det var det värt :)

Inga kommentarer: