måndag 15 oktober 2012

Fixar och donar...

Idag har det blivit en hel del fixande i scraprummet. Det är nämligen så att jag ska vara med på min första scraploppis nu på lördag! Försöker att ta tag i någon varje dag nu så att jag inte behöver stressa i sista minuten, vilket jag för övrigt är mycket bra på :) Hittills är cardstocken, mönstrade papprena, alla blommor, stickers, tickers och nästan alla dekorationer mm färdigpackade och idag tog jag tag i stämplarna. Så nu sitter jag här med halvt om halvt svarta fingrar efter all stämpling och rengöring. Är nästan klar med alla och har bara några stämplar kvar. Herregud vad tid det tar. Men nu ger jag mig för ikväll och lämnar de sista kvar tills i morgon. Då börjar också arbetet med att förpacka alla...

Har ni föresten inget att göra på lördag och vill fynda lite scrapsaker så tycker jag att ni ska besöka oss på loppisen. Loppisen kommer att vara i Föreningen Nordens lokaler på Viktoriagatan 15 E i centrala Göteborg mellan klockan 11-13.

Inga kommentarer: