torsdag 18 oktober 2012

Snart snart...

Det börjar dra ihop sig nu till loppisen, bara i morgon kvar :) Idag har det plockats en hel del här hemma, känns som jag hittar mer och mer ju längre in jag gräver i lådorna. Prismärkts har det också gjorts som en tok, bara några träklosstämplar som är kvar. Sedan återstår det bara att göra skyltar och packa ner allt. Så än så länge känns det som att jag kommer hinna med allt. Men vi får väl se :)

Här kan ni se ett axplock av vad jag har sysslat med idag :)




I morgon är det fotografering på jobbet. Ska bli riktigt kul att träffa alla barn och kollegor igen, det händer ju inte allt för ofta just nu. Kanske borde hoppa i säng snart då jag lär få gå upp i ottan om jag ska hinna att vara på jobbet vid åtta med tanke på att allt går i snigelfart just nu när jag ska göra i ordning mig :) Just det ja, hämtade förresten mitt nya körkort i dag och fick mig ett litet gott skratt. Ser ju ut som att jag sett ett spöke i fotoautomaten eller nått, ser ju inte riktigt klok ut ju! Men det är väl så ett körkort ska se ut har jag för mig... Eller??!! :)

Inga kommentarer: